Ana içeriğe atla

Ads

Bu Tarz Benim Kim Kazandı - Bu Tarz Benim Sms Sonuçları - Bu Tarz Benim Birincisi Kim Oldu


BU TARZ BENİM KİM KAZANDI
Ekranların sevilen ve takip edilen yarışma proframı olan Bu Tarz Benim moda yarışması yayınlandığı günden itibaren en çok izlenen ve takip edilen programlar arasında yer alarak reyting rekorları kırmaya devam ediyor.
http://guncel-magazin.blogspot.com.tr
Büyük bir sezonun ardından çok konuşulan ve olayları ile gündemde kalmaya başaran yarışmanın ilk sezonunun sonuna gelindi.

Bu Tarz Benim yarışması gerek sosyal medyada gerekse televizyon ekranlarından herkes tarafından bilinen ve takip edilen bir yarışma haline gelerek adını her zaman gündemde tutmayı başaran programlardan oldu.

Yarışmada ki birbirinden güzel yarışmacıların her birinin ayrı ayrı hayran kitleleri oluştu ve sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayıları bir hayli arttı.

Bu Tarz Benim final gecesi ile uzun süren bir yarışmanın ardın Türkiye'nin en tarz kadını seçilerek büyük ödüle sahip olacak kişi 20 Aralık Cumartesi Bu Tarz Benim Final gecesinde belli olacak. Podyuma çıkarak tarzlarını gösteren yarışmacılardan jüri ve halk oylaması ile belirlenecek.

20 Aralık Bu Tarz Benim Final Gecesi ile ilgili tüm detayları http://guncel-magazin.blogspot.com.tr/ sitemizde bulabilirsiniz. Bu haber http://guncel-magazin.blogspot.com.tr'e aittir.

Bu Tarz Benim yarışmasının final gecesinde konuk jüri koltuğunda ise Hande Yener oturacak gerek yorumları gerek ise şarkıları ile Bu Tarz Benim Final gecesine renk katacak. Sitemizden eleme sonuçları ile ilgili bilgileri takip edebilirsiniz.

BU TARZ BENİM KİM BİRİNCİ OLDU - BU TARZ BENİM KAZANAN İSİM
http://guncel-magazin.blogspot.com.tr
Herkesin Bu Tarz Benim yarışmasının başladığı günden beri takip ettiği ve finalde kimin birinci olacağını merak ettiği yarışmanın finalinde bir isim büyük ödülün sahibi olarak Türkiye'nin en tarz kadını ünvanını alacak.Hatta belki de Bu Tarz Benim birincisini dizi veya filmlerde görebileceğiz.

NUZ BOZAR KONUK OLACAK MI ?

Bu Tarz Benim yarışmasında ilk günden beri yarışmanın favori isimlerinden biri olan Nur Bozar hayranları ve tüm takip edenler tarafından birinci olması beklenirken sürpriz bir şekilde elenmek istediğini söyleyerek jüri üyelerinden en az oyları vermelerini rica etmiş ve elenmişti.

Nur Bozar elenmesinden sonra çıkan iddialara göre Nur Bozar bir dizi veya program sunucusu olacaktı. Bazı söylentilere göre ise zaten nişanlı olan Nur Bozar'ın evlilik için yarışmadan ayrılmak istediği söylenmişti. Bu Tarz Benim final gecesinde konuk olması beklenen Nur Bozar yayın saatinde neler anlatacak tepkileri ne olacak birlikte göreceğiz.

BU TARZ BENİM SMS SONUÇLARI 

20 Aralık Cumartesi Bu Tarz Benim Final gecesinde yarışmanın birincisi ve büyük ödülün sahibi belli olurken oylama şekli %50 halk oylaması yani SMS sonuçları ile %50 jüri üyelerinin kararları ile gerçekleştirilecek. Bu Tarz Benim final gecesinde birinci olan ismin ve diğer yarışmacıların halk oylaması Sms sonuçlarında ne kadar oy aldığını buradan sizlerle paylaşacağız.

Ayşenur Balcı Sms Sonuçları ( Güncellenecektir )
http://guncel-magazin.blogspot.com.tr
Aycan-Nurcan Şencan Sms Sonuçları ( Güncellenecektir )
http://guncel-magazin.blogspot.com.tr
Ezgi Baylar Sms Sonuçları ( Güncellenecektir )

BU TARZ BENİM OY VERME - BU TARZ BENİM SMS GÖNDERME NUMARASI

Bu Tarz Benim yarışmasında desteklediğiniz yarışmacıya SMS ile oy kullanarak destek vermek için mesaj yollamanız gereken numaralar henüz belli değildir. Bu Tarz Benim 20 Aralık Cumartesi Final Gecesinde verilecek numaralara oy göndererek birinci olmasını istediğiniz yarışmacıya destek olabilirsiniz.
http://guncel-magazin.blogspot.com.tr
TOPLAM PUANLAR:
Yarışmacı                 Jüri-SMS-Yıldız-Toplam
Aycan Nurcan Şencan 3 3  0    6
Ezgi Baylar                 2 1  1        4
Ayşenur Balcı                 1 2  0    3


Aycan Nurcan Şencan Kardeşler Halk Oylamasının Çoğunluğunu Alarak Bu Tarz Benim Birinci Sezonun Kazananı Olmuştur.

bu tarz benim kim birinci oldu, bu tarz benim sms sonuçları,bu tarz benim oy sonuçları, bu tarz benim birincisi kim oldu, bu tarz benim kim kazandı,bu tarz benim 20 aralık cumartesi final,bu tarz benim kazanan kim oldu,bu tarz benim ödülü kim aldı,bu tarz benim oy sonuçları,bu tarz benim halk oylaması sonuçları,bu tarz benim sms oyları,bu tarz benim ayşenur balcı sms sonuçları,ezgi baylar sms sonuçları,aycan nurcan şencan sms sonuçları,20 aralık bu tarz benim final halk oylaması sonuçları,bu tarz benim nasıl oy verilir,bu tarz benim oy kullanma,bu tarz benim sms yollama,bu tarz benim nasıl oy verirlir,bu tarz benim mesaj atma,bu tarz benim yarışmacı destekleme,bu tarz benim sms ile oy kullanma,bu tarz benim smsi nereye yollanır,bu tarz benim sms numarası,bu tarz benim oy verme,bu tarz benim oy verme numarası

Yorumlar

Ads

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adını Yusuf İslam Olarak Değiştiren Yabancı Şarkıcı Kimdir - Cat Stevens Kimdir - Adını Neden Yusuf İslam Yaptı

ADINI YUSUF İSLAM OLARAK DEĞİŞTİREN YABANCI SANATÇI KİMDİR  1977 yılında adını Yusuf İslam olarak değiştiren İngiliz sanatçı Cat Stevens bir süre ara verdiği müzik hayatına yeni konserler ile devam edecek. Barış Treni adını verdiği tur ile 38 yıl sonra müzik hayatına devam edecek Amerika'lı hayranları ile hasret giderecek. Yusuf İslam Kimdir - Cat Stevens Kimdir  Cat Stevens veya Yusuf İslam (doğum adı Stephen Demetre Georgiou, d. 21 Temmuz 1948, Londra), İngiliz şarkı sözü yazarı ve müzisyen. Genellikle müzik kariyerinin başlangıcında aldığı sahne adı Cat Stevens ile bilinir. 1977 yılında Müslüman olmuş ve bundan iki yıl sonra da adını Yusuf İslam olarak değiştirmiştir. Georgiou, çoğu 1960'lı ve 1970'li yıllarda olmak üzere çoğunluğu Cat Stevens mahlasıyla 60 milyondan fazla albüm sattı. "Wild World", "Father and Son", "Morning Has Broken", "Peace Train" ve "The First Cut Is the Deepest", "Lady D'Arbanvil

Kırmızı Sakallı Modacı Kimdir - Tanju Babacan Kimdir - Kırmızı Sakallı Modacı Tanju Babacan

KIRMIZI SAKALLI MODACI TANJU BABACAN KİMDİR  Moda dünyasının ileri gelen isimlerinden olan Tanju Babacan kendisinden söz ettirmeye devam ediyor. İlginç sakalı ile büyük tepki toplayan kırmızı sakallı Tanju Babacan kimdir nerelidir sakalı neden kırmızı size bu haberimizde bunlardan bahsedeceğiz. TANJU BABACAN KİMDİR Tanju Babacan, Almanya Roth doğumlu, İstanbul 'da yaşayan Abhaz kökenli Türk moda tasarımcısıdır. 28 Eylül 1968 yılında doğduğu Almanya 'da 7 yaşına kadar yaşadıktan sonra eğitim hayatına İstanbul 'da başlamak üzere Türkiye 'ye temelli dönüş yapmıştır. Lise yıllarında çizim yeteneğinin keşfedilmesi üzerine dönemin en önemli okullarından Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okuluna katılmış ve 2 yıllık eğitimi sonrası tasarımcı lisansını almıştır. Tanju Babacan Çalışmaları 1990 senesinde ilk sergisini henüz öğrencisi olduğu Mediha Yener Stilistlik ve Modelistlik Okulunda açmıştır, 1 yıl sonra 1991 senesinde TGSD (Türkiye Giyim ve Sanayiciler Der

Yıldızlar Neden Parlıyor - Yıldızların Parlama Sebebi Nedir - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşuyor

YILDIZLAR NEDEN PARLAR - NASIL OLUŞUR - YILDIZ PARLAMASI  Dünya üzerinde yaşayan tüm insanların gördüğü ve bir o kadar merak ettiği yıldızlar kimilerinin görkemli hayal dünyasında büyük yer tutarken kimilerinin ilgi odağı olmaktan öte araştırma içinde oldukları ve merak ettikleri konulardan biridir. Yıldızlar Neden Parlar - Yıldız Parlaması Nasıl Oluşur  Yıldızların parlama sebeplerinin en başında gelen etken dünyanın atmosferidir. Eğer yaşadığımız dünya etrafında bir atmosfer olmasa idi yıldızları parlak göremeyecektik. Örneğin dünyada değilde ay'da yaşasa idik yıldızlar parlak olmayacaktı. Tam olarak kesin bir bilgi ile henüz açıklanamayan yıldız parlamasının sebebi dünya atmosferi olarak biliniyor. Yıldızlar dünyadan o kadar uzaktalar ki atmosfere değen yıldız ışıkları düzensiz olarak kırılmalar gösterir ve atmosferi geçerek gözümüze kadar ulaşır. Yer değiştiren yıldızların ışıkları ise bizim gözümüze geldiği andan çok daha önce yaşanır. Kanıtlanmamış bir bil